Mosom kezeimet

2012.09.26. 18:57

Történt akkoron azidőben, hogy bementem vala a 2-es belklinikára, és kezet kellett mosnom vala.

Azaz csak kellett volna, mert a Semmelweisről nevezett egyetem klinikáján egyetlen helyiségben sem találtam kézmosót, már ahova hallgatóként bemehettem.

A pikantéria, hogy Semmelweis éppen ilyen kézmosási dolgokkal vált híressé, és akkor is az orvostanhallgatókat szorította rá a kézmosásra.

Ma megfordult a helyzet: mosnánk a kezünket, ha lenne mivel.

Ezen nekibuzdulva, úgy döntöttem, hogy összeszedem, egyetemünk épületeiben hogy állunk a kézmosással.

A felsorolás random, és csak az általam ismert épületeket vettem bele. szóval nem reprezentatív, satöbbi.

  • 1. Belklinika: a hallgatói WC-ben soha semmi nincs, az előadónál levő Wc-ben hol kéztörlő nincs, hol papír nincs, hol szappan sincs, hol egyik sincs.
  • 2. belklinika: sehol semmi.
  • 2. Patológia: a boncteremben persze minden mindig van, a wc-kben már kevésbé
  • EOK: szappan, papír pipa, kéztörlő néha nincs, de oda se neki.
  • NET: a fenti WC általában el van látva, ha nem is az összes szappantartóban, de akad mindig kézmosó. Az alagsori Wc-nél már rendszeresen hibádzik...
  • CVC: én eddig találtam szappant, de ez nem mindenki szerint van így
  • Bőrklinika: a kórtermekben mindig van fertőtlenítő, a WC-ket nem próbáltam
  • 1. Sebklinika: hasonlóan siralmas, mint a belklinikák
  • FRISSÍTÉS: Fül-Orr-Gégeklinika: Posztapokaliptikus. Ez a legjobb szó rá. Se szappan, se papír.

A sort még lehet folytatni, talán folytatni is fogom.

MRSA, hepatitis, ugyanmárkérem, ez itt Magyarisztán.

Nesze nektek, kutató-elitegyetem. (Ez a kifejezés nálam már lassan szitokszó.)

A bejegyzés trackback címe:

https://legios.blog.hu/api/trackback/id/tr684804647

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása