Tegnap épp mennék kardiológia előadásra, de! 

Befordul előttem egy autó a Gaál József utcába, a hátsó ablakán meg kirepül egy pici szürke táska, és puffan az úttesten. integetek, hogy helló, testvérem, elhagytál valamit, de nem vette észre.

Odamegyek, felveszem. Érzem, hogy kulcs van benne, gondoltam, az már rég rossz... Ezen kívül még benne volt az ember

  • forgalmija
  • pénztárcája
  • bankkártyái
  • összes irata: jogosítvány, személyi, stb.

Na mondom, ez nem jó keressünk egy telefonszámot.

Hát, az nincs, a címe viszont megvan. Telefon páromnak, hogy okostelefonjával ugyan már nézzen nekem egy útvonalat, merre is van az arra, messze nem lehet, láthatóan hazafelé poroszkált az ember. Nagyjából meg is tudta nézni, de hát telefon, kis képernyő. Meg hát, ha egy telefonszámot tudnánk szerezni, akkor mégse kellene odáig elcaplatni, előadás lenne vagy mifene. Kűdje mán el nekem a tudakozó számát. Jól van, aközben felhívom M. bajtársat, aki otthon mereszti előadás helyett, hogy ugyan már nézze meg pontosan az arrát hogy merre. No jól van, közben párom megüzeni nem a tudakozó, de az ember mobilszámát. Nem válaszol.

No jól van, közben megkapom a pontos útvonalat is, hát menjünk oda. Kissvábhegy, Istenhegy, csupa lepusztult proletár környék.

Odamenek, csöngetek, mondom az embert keresem. Hát, az nincs. Mondom nem baj, csak a fél életét hoztam vissza.

Bemegyek, odaadom, némi hálálkodás, poroszkálok visszafelé a CVC-be. Előtte annyit azért mondtam, hogy legközelebb egy névjegyet tartson a papírjai közt. Előadás a vége felé jár, hely nincs, meleg is van, unalmas is, katalógus meg nincsen, hát én lelépek egy korábbi vonattal- gondoltam és tettem.

Aztán elhatároztam, hogy ezt rohadtul megírom a blogomban.

A Jóisten se akarja, hogy előadásra járjak.

A bejegyzés trackback címe:

https://legios.blog.hu/api/trackback/id/tr704803230

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mr.Mt 2012.09.26. 10:19:04

Mi a történet tanulsága? M.-nek volt igaza, hogy otthon meresztette.
Zen. Add meg magad.
süti beállítások módosítása